söndag 4 oktober 2009

Suzuka F1-helg

Supersnabba soliga söndag.











6 kommentarer:

  1. Vad jättetrevligt det ser ut! Hoppas ni hade en bra helg! "Killen" i er familj kommer att leva länge på denna höst, först F1 och sen Gun´s N Roses! Kan en kaar ha e na beter! :) Ha det bra allihop!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Bilderna berättar allt. :-)
    Här satt barnen klistrade framför TVn och försökte hitta er i folkmassan. :-D
    Hoppas ni har hörseln i behåll.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Har säkerligen en man härhemma som blir grön av avund när han ser dehär bilderna :)
    Nina

    SvaraRadera
  4. V A U!!! Vilken underbart fartfylld, intressant, megahäftig, avgasdoftande, motorvrålande helg ni haft... Vill gärna höra mera!! Min och Tonis stora dröm har alltid varit att få se F1 live nångång nånstans! Kanske i Japan om 1 år... ;-D

    Gubben din har bra musiksmak! Jag var på Guns´n Roses konsert för nåt år sedan och det var en upplevelse! Hoppas bli en upplevelse rikare i nästa år för då kommer U2 till Finland. Imorgon kl. 9 släpps biljetterna. Håll tummarna att jag lyckas få tag på 2 stycken!

    SvaraRadera
  5. Åh gissa om det finns vissa som är avundsjuka hos oss... Speciellt killarna.... ;)

    SvaraRadera
  6. F1 har min älskade följt sedan tonåren. När jag kom in i bilden "skolade" han upp mig. Numera behöver jag inte fråga om de kör formula i Bridgestone...
    Hans ögon lyste mest av formulabeundran även om vi flickor givetvis fick mersmak för motorsport.
    Formula måste upplevas på plats för att få sin äkta charm. Jag skulle kvickare än kvickt sätta mig i en formulabil och stampa gasen i botten om chansen skulle dyka upp.
    Chaufförerna lever i total närvaro. Först nu kan jag förstå deras skicklighet. En koncentrationssvacka ställer bara till med problem ute på banan. Därtill spelar naturligtvis andra faktoren (bilen, motorn, depåstoppen m.m) en stor del i summan av kardemumman.

    SvaraRadera