fredag 30 april 2010

RYT-200

Festande fredag.

Yngstingens lediga skoldag började i arla morgonstund. Inte ska man sova bort livet är hennes motto. Äldstingen i sin tur sover tills sista sekund och helst längre innan den mammiga väckarklockan kommer.

Med grumliga ögon öppnade jag inboxen. Tårarna gjorde bokstäverna ännu suddigare. Plötsligt var sömnbristen som bortblåst.

We are glad to tell you this happy news. Through the entire training you dedicated full attention to each class and to all assignments, and you have passed all of the tests. We congratulate you for graduating the Spirit Yoga Teacher Training Course! With this graduation, you have earned the Yoga Alliance RYT 200 certification.

Thank you for choosing our training for one of your steps on your life path..

Congratulations, and we wish you the best!

9 kommentarer:

  1. GRATTIS - GRATTIS - GRATTIS !!!

    Oj vad jag har väntat på detta inlägg!
    Få se vilka stigar du framöver väljer att följa.

    PS. Fira med måtta! ;)

    *KRAM* Lena & co

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis! Vilka goda nyheter =)

    SvaraRadera
  3. GRATTIS så roligt! Lycka till framöver! Kram Heléne

    SvaraRadera
  4. Ett stort GRATTIS till dej!
    Klart du skulle klara det.

    SvaraRadera
  5. Ååååh, GRATTIS till dig! Så härligt och som du har förtjänat det!

    SvaraRadera
  6. Stor KRAM och GRATTIS!
    H. Gudna

    SvaraRadera
  7. Grattis!!
    Visste du skulle klara det! Nu ligger världen för dina fötter.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Tusen tack till er alla!

    Jag är stark,
    jag är centrerad,
    jag när mina mål

    gäller inte endast när vi står i Virabhadrasana, krigarställningen. I allt vi gör så är vi vår egna fighter.

    SvaraRadera
  9. Oj vad härliga news Sue!!!! En S T O R grattiskram till dig min kära vän <3

    SvaraRadera