fredag 20 augusti 2010

Japansk Scrapbooking

Fotograferade fredag.
Min Guldvän är stor fantast av att småpeta och pyssla. Hon tar sig tid att framhäva ett fotografi i större format. Hela processen är en njutningsform från systemkamerans klick tills att den sista limklicken blivit utlagd. Vi andra får ta del och beundra det ena vackrare alstret än det tredje som hon skapar.

Idag fick jag bromsa in vid monorailstationen. I aulan fanns en utställning av japansk scrapbooking. Vänligen ta del av konstverken och inspiration till alla övriga scrappare.














































































































































2 kommentarer:

  1. Oj, tusen tack för de snälla orden! :)

    Det är alltid lika roligt att få ta del av andras alster och få inspiration till att testa nya saker.

    Tack för att du tog dig tid att fota dessa fina layouter, nu vet jag åtminstone ett par saker jag måste testa...

    Sköt om er!

    * KRAM * "Guldvännen"

    SvaraRadera
  2. vilka fina verk! min syster scrapar och jag försöker också scrapa i den mån jag hinner :)

    hoppas att allt är bra med dig sue!?

    kul att du testade mellismuffinsen :)
    du får ha en underbar fortsättning på dagen och veckan! kramar

    SvaraRadera