lördag 2 oktober 2010

Livets guldkorn

Levande lördag.
Min lördag i ett nötskal.

Tänk att få kliva upp, andas in en ny dag, omges av nära och kära, arbeta med det som du älskar och låta dagen fyllas av guldkorn.

Gå till tåget
...bakom en casual klädd japan. Han förstår att vi ska leva livet och ständigt sträva mot nya mål.

I STILL HAVE BIG DREAMS









Påminnas
...att det är den 2. oktober med en temperatur på 28 grader och cabrioletbilarna fortfarande är i säsong.











Få en ny tankeställare när jag ska placera mina sandaler i skohyllan vid yogaskolan...
Är det oktober och 28 grader?!
Borde jag ha bytt ut sandalerna till lurviga vinterskor?!

Jag framhåller torrt om tårna istället för fotsvett och svampplågor.












Njuta
...av Japans nya Idoler.
Här skulle Idol-Andreas Carlsson hitta många stjärnor som kan artikulera, uttala, pitcha och inleva















Överraskas
...livsänglarna finns med dygnet runt

















Längta
...till hem ljuva hem som finns vid de mäktiga bergen.

















Äta
...min absoluta favorit, sushi.

















Motionera
...tillsammans med Mamma Mu.

5 kommentarer:

  1. :) Mamma mu på promenad...

    Fina bilder! :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Härlig Mamma Mu :) och härlig lördag!

    SvaraRadera
  3. Underbart! Gillar Mamma mu. Stor kram till dig

    SvaraRadera
  4. Verkar som om du haft en bra lördag! Kul! Skulle inte heller använda fårskinnsstövlar i 28 graders värme, men vi är ju alla olika... =)
    Ha det bra! Kram!

    SvaraRadera
  5. Härligt! Vill oxå ut och med Mamma mu!

    SvaraRadera