fredag 26 november 2010

Cherry On Top Award

Cherry On Top Award



Molly har tilldelat mig "Cherry On Top Award".
Tack!

Jag sänder Awarden vidare till:
Bland blommor och kor
Daniels Värld
Mjölk är livet
LeiaMia
Viralila

Med utmärkelsen följde också fyra regler, vilka är:
1. Tacka den person du fick den av.
2. Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3. Dela tre saker som du gillar.
4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse.

Tre saker jag gillar:
  • Yoga 24/7, prata om yoga, skriva om yoga, läsa om yoga och undervisa yoga.
  • Se på filmer (helst en gång i veckan om tillfälle erbjuds) med Millennuimserien som toppar rankingslistan.
  • Wabi Sabi -japansk livsfilosofi. Harmoni i ett nötskal inom livets alla områden!

3 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Vad roligt! Tack!

    Kramar*
    /V

    SvaraRadera
  2. Tusentack! yoga, filmer & livsfilosofi är så du! Gillar!

    SvaraRadera
  3. TACK!!! Vad glad jag blir! Ska skicka den vidare såfort jag hinner! Kram!

    SvaraRadera